Regulamin Sesji - klient publiczny

Sesje publiczne w placówkach wykonywane są przez Alicję Lelonek-Ball, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą CREATIO Alicja Lelonek-Ball, NIP 626-245-69-45, REGON 363474111, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu: ul. Słowackiego 166a, 42-583 Bobrowniki, dalej jako Sprzedawca.

Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: alicja.lelonek@onet.eu lub telefonicznie: 696 092 631

§1 PODSTAWOWE INFORMACJE

Firma prowadzi działalność w pełnym zakresie usług fotograficznych, oprawy zdjęć i wykonywania projektów graficznych. Sprzedaż zdjęć odbywa się metodą elektroniczną poprzez dedykowaną platformę, znajdującą się pod linkiem: www.klient.alicjalelonek.pl

Aby złożyć zamówienie drogą elektroniczną, klient musi posiadać dostęp do internetu, uruchomić serwis www.klient.alicjalelonek.pl oraz wpisać personalne hasło w celu zalogowania się do galerii zdjęć i złożenia zamówienia przez koszyk.

§2 ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY

  1. Sesja zdjęciowa wykonywana jest przez właściciela firmy: CREATIO Alicja Lelonek-Ball
  2. Platformą do rezerwacji sesji, zapisu dziecka na sesję, prezentacji prac i składania zamówień jest: www.klient.alicjalelonek.pl
  3. Uczestnictwo w sesji jest w pełni dobrowolne.
  4. Warunkiem współpracy jest zapisanie dziecka na sesję zdjęciową drogą elektroniczną poprzez serwiz www.klient.alicjalelonek.pl i akceptację regulaminu oraz dokonanie opłaty wstępnej zwanej zadatkiem.
  5. Poruszając się po platformie, proszę zawsze używać jednego adresu mailowego – to pozwala na sprawne składanie zamówień (automatyczne odliczanie wpłaconych zaliczek itp.).
  6. Wpłacony przy zapisach zadatek jest bezzwrotny. Klient ma możliwość wykorzystać jego wartość jednokrotnie, zamawiając zdjęcia lub fotoprodukty z ustalonej sesji fotograficznej. Jeśli z placówką utrzymywana jest stała współpraca, zadatek można wykorzystać przy kolejnej organizowanej sesji.
  7. Kwota zadatku widoczna jest w formularzu zapisu i dotyczy jednego uczestnika, podlega wykorzystaniu przy składaniu zamówienia.
  8. Sesja wykonana jest we wcześniej ustalonym terminie i miejscu, podanym do wiadomości na platformie i/lub w placówce.
  9. Sesja plenerowa (przedszkolna i szkolna) odbywa się tylko w dobrych warunkach pogodowych – o tym decydują władze placówki.
  10. Jeśli warunki pogodowe nie pozwalają na wykonanie sesje plenerowej – sesja odbywa się we wnętrzach.
  11. Sesje PREMIUM wymagają stylizowania dzieci – w tym celu korzystam z własnej garderoby i akcesoriów.
  12. Jeśli przy zapisie dziecka, nie pojawi się żadna Państwa adnotacja, rozumiem to jako pełną zgodę na ingerencję w strój oraz fryzurę modela spójny z temetem sesji – sesje PREMIUM.
  13. Materiał z sesji udostępniam pod jesdnym stałym hasłem, przypisanym na stałe do danej placówki.
  14. Termin realizacji / udostępnienia materiału jest ruchomy, zależy od sezonu i ilości zleceń. Zazwyczaj wynosi 3-6 tygodni
  15. Wraz z udostępnionym materiałem z sesji, informuję klientów o terminie składania zamówień oraz o terminie dostarczenia zamówień do placówki.
  16. Złożone przez Państwa zamówienie automatycznie kieruję do realizacji, o postępach informuję statusem zamówienia.
  17. Założenie zamówienia jest jednoznaczne z deklaracją opłacenia zamówienia.
  18. Zamówienie złożone po terminie można odebrać w moim studio (adres podany na górze regulaminu) lub w swojej placówce, po uprzednim mailu informującym o dostawie zamówienia.
  19. Dodatkowe zamówienia, oraz zamówienia złożone po terminie, dowożę do placówki raz w miesiącu – postęp realizacji zamówienia określa status widoczny pod linkiem z podglądem zamówienia lub wiadomość mailowa.
  20. Pańśtwa wpłata wpisowa jest aktywna pół roku od momentu udostępnienia dla Państwa galerii. Jeśli do tego czasu zamówienie nie zostanie złożone, wpłata zaliczkowa przechodzi na koszty archiwizacji Państwa materiału.
  21. Materiał z sesji dostępny jest na serwerze www.klient.alicjalelonek.pl w terminie nieokreślonym, nie mniej niż rok od daty wykonania sesji.
  22. Uczestników nieobecnych, a zapisanych na sesję zapraszam do mojego studia nie później niż 6 miesięcy od daty sesji w celu wykonania sesji zdjęciowej.
  23. Warunki szczegółowe dla danego tematu sesji podawane są w karcie zgłoszeń uczestników.

§3 WARUNKI TECHNICZNE

  1. Klient może korzystać ze platformy zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
  2. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
  3. W celu skorzystania z platformy lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
    1. aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
    2. aktywnego konta poczty elektronicznej.
  4. W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
    1. aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
    2. aktywnego konta poczty elektronicznej;
    3. aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
    4. konta na platformie społecznościowej Facebook lub komunikatora w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej grupy na Facebooku.

§4 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE

  1. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym Produkty elektroniczne i Usługi, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
  2. Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
  3. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku.
  4. Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej licencji, bez prawa do udzielania sublicencji oraz bez ograniczeń terytorialnych. Ograniczenia czasowe wynikają z Oferty lub z niniejszego Regulaminu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zostało uwzględnione w cenie.
  5. Klient ma prawo do korzystania z materiałów na następujących polach eksploatacji:
    1. w zakresie zapisu utworu oraz wydruku – zapis techniką cyfrową na Koncie Użytkownika lub w inny sposób dozwolony przez Sprzedawcę; wydruk może być dokonany na własne potrzeby korzystania z materiałów;
    2. modyfikacji utworu na własne potrzeby w zakresie wynikającym ze wskazówek, instrukcji/instrukcji wideo, komentarzy.
  6. W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
  7. Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.

§5 DODATKOWE UPRAWNIENIA KLIENTA DOTYCZĄCE TREŚCI/USŁUGI CYFROWEJ

  1. Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej zawartych od dnia 1 stycznia 2023r. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
  2. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
  3. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  4. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów
    2. Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
    3. brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;
    4. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  5. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
  6. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy.
  7. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
    1. Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub
    2. Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.
  8. Klient może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Towaru z umową, o której mowa w §8 i §9 wysyłając ją na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. Niniejsza procedura ma odpowiednie zastosowanie do uprawnień wynikających z §8 Regulaminu.
  9. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
  10. Przepisów niniejszego rozdziału nie stosuje się, jeżeli umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za pośrednictwem materialnego nośnika.

Nasze dane do kontaktu: CREATIO Alicja Lelonek-Ball, ul. Słowackiego 166a, 42-583 Bobrowniki, tel. 696092631, mail: alicja.lelonek@onet.eu