Regulamin Sesji - klient publiczny
Sesje publiczne w placówkach wykonywane są przez Alicję Lelonek-Ball, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą CREATIO Alicja Lelonek-Ball, NIP 626-245-69-45, REGON 363474111, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu: ul. Słowackiego 166a, 42-583 Bobrowniki, dalej jako Sprzedawca.
Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: alicja.lelonek@onet.eu lub telefonicznie: 696 092 631
§1 PODSTAWOWE INFORMACJE
Firma prowadzi działalność w pełnym zakresie usług fotograficznych, oprawy zdjęć i wykonywania projektów graficznych. Sprzedaż zdjęć odbywa się metodą elektroniczną poprzez dedykowaną platformę, znajdującą się pod linkiem: www.klient.alicjalelonek.pl
Aby złożyć zamówienie drogą elektroniczną, klient musi posiadać dostęp do internetu, uruchomić serwis www.klient.alicjalelonek.pl oraz wpisać personalne hasło w celu zalogowania się do galerii zdjęć i złożenia zamówienia przez koszyk.
§2 ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY
- Sesja zdjęciowa wykonywana jest przez właściciela firmy: CREATIO Alicja Lelonek-Ball
- Platformą do rezerwacji sesji, zapisu dziecka na sesję, prezentacji prac i składania zamówień jest: www.klient.alicjalelonek.pl
- Uczestnictwo w sesji jest w pełni dobrowolne.
- Warunkiem współpracy jest zapisanie dziecka na sesję zdjęciową drogą elektroniczną poprzez serwiz www.klient.alicjalelonek.pl i akceptację regulaminu oraz dokonanie opłaty wstępnej zwanej zadatkiem.
- Poruszając się po platformie, proszę zawsze używać jednego adresu mailowego – to pozwala na sprawne składanie zamówień (automatyczne odliczanie wpłaconych zaliczek itp.).
- Wpłacony przy zapisach zadatek jest bezzwrotny. Klient ma możliwość wykorzystać jego wartość jednokrotnie, zamawiając zdjęcia lub fotoprodukty z ustalonej sesji fotograficznej. Jeśli z placówką utrzymywana jest stała współpraca, zadatek można wykorzystać przy kolejnej organizowanej sesji.
- Kwota zadatku widoczna jest w formularzu zapisu i dotyczy jednego uczestnika, podlega wykorzystaniu przy składaniu zamówienia.
- Sesja wykonana jest we wcześniej ustalonym terminie i miejscu, podanym do wiadomości na platformie i/lub w placówce.
- Sesja plenerowa (przedszkolna i szkolna) odbywa się tylko w dobrych warunkach pogodowych – o tym decydują władze placówki.
- Jeśli warunki pogodowe nie pozwalają na wykonanie sesje plenerowej – sesja odbywa się we wnętrzach.
- Sesje PREMIUM wymagają stylizowania dzieci – w tym celu korzystam z własnej garderoby i akcesoriów.
- Jeśli przy zapisie dziecka, nie pojawi się żadna Państwa adnotacja, rozumiem to jako pełną zgodę na ingerencję w strój oraz fryzurę modela spójny z temetem sesji – sesje PREMIUM.
- Materiał z sesji udostępniam pod jesdnym stałym hasłem, przypisanym na stałe do danej placówki.
- Termin realizacji / udostępnienia materiału jest ruchomy, zależy od sezonu i ilości zleceń. Zazwyczaj wynosi 3-6 tygodni
- Wraz z udostępnionym materiałem z sesji, informuję klientów o terminie składania zamówień oraz o terminie dostarczenia zamówień do placówki.
- Złożone przez Państwa zamówienie automatycznie kieruję do realizacji, o postępach informuję statusem zamówienia.
- Założenie zamówienia jest jednoznaczne z deklaracją opłacenia zamówienia.
- Zamówienie złożone po terminie można odebrać w moim studio (adres podany na górze regulaminu) lub w swojej placówce, po uprzednim mailu informującym o dostawie zamówienia.
- Dodatkowe zamówienia, oraz zamówienia złożone po terminie, dowożę do placówki raz w miesiącu – postęp realizacji zamówienia określa status widoczny pod linkiem z podglądem zamówienia lub wiadomość mailowa.
- Pańśtwa wpłata wpisowa jest aktywna pół roku od momentu udostępnienia dla Państwa galerii. Jeśli do tego czasu zamówienie nie zostanie złożone, wpłata zaliczkowa przechodzi na koszty archiwizacji Państwa materiału.
- Materiał z sesji dostępny jest na serwerze www.klient.alicjalelonek.pl w terminie nieokreślonym, nie mniej niż rok od daty wykonania sesji.
- Uczestników nieobecnych, a zapisanych na sesję zapraszam do mojego studia nie później niż 6 miesięcy od daty sesji w celu wykonania sesji zdjęciowej.
- Warunki szczegółowe dla danego tematu sesji podawane są w karcie zgłoszeń uczestników.
§3 WARUNKI TECHNICZNE
- Klient może korzystać ze platformy zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
- W celu skorzystania z platformy lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
- aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
- aktywnego konta poczty elektronicznej.
- W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
- aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
- aktywnego konta poczty elektronicznej;
- aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
- konta na platformie społecznościowej Facebook lub komunikatora w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej grupy na Facebooku.
§4 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE
- Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym Produkty elektroniczne i Usługi, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
- Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
- Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku.
- Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej licencji, bez prawa do udzielania sublicencji oraz bez ograniczeń terytorialnych. Ograniczenia czasowe wynikają z Oferty lub z niniejszego Regulaminu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zostało uwzględnione w cenie.
- Klient ma prawo do korzystania z materiałów na następujących polach eksploatacji:
- w zakresie zapisu utworu oraz wydruku – zapis techniką cyfrową na Koncie Użytkownika lub w inny sposób dozwolony przez Sprzedawcę; wydruk może być dokonany na własne potrzeby korzystania z materiałów;
- modyfikacji utworu na własne potrzeby w zakresie wynikającym ze wskazówek, instrukcji/instrukcji wideo, komentarzy.
- W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
- Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.
§5 DODATKOWE UPRAWNIENIA KLIENTA DOTYCZĄCE TREŚCI/USŁUGI CYFROWEJ
- Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej zawartych od dnia 1 stycznia 2023r. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
- Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów
- Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
- brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;
- brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
- Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy.
- Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
- Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub
- Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.
- Klient może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Towaru z umową, o której mowa w §8 i §9 wysyłając ją na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. Niniejsza procedura ma odpowiednie zastosowanie do uprawnień wynikających z §8 Regulaminu.
- Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
- Przepisów niniejszego rozdziału nie stosuje się, jeżeli umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za pośrednictwem materialnego nośnika.
Nasze dane do kontaktu: CREATIO Alicja Lelonek-Ball, ul. Słowackiego 166a, 42-583 Bobrowniki, tel. 696092631, mail: alicja.lelonek@onet.eu